28 Ocak 2016 Perşembe

RESİN ÇALIŞMASI DENEME

Resin çalışmalarına 2-3 gün önce internette dolaşırken rastladım. Meğer ben neler kaçırmışım.... Arkadaşlar çok güzel çalışmalar yaptıkları gibi tarihlerine bakıyorum da 2010 yılından beri harika işler çıkarmışlar. Yapımı için biraz uğraştırıcı diyorlar ama bence değer.... Dün akşam 100 kat vernik, kolye ucu ve yüzük aldım ilk denememi en kolayından simle denedim. Şimdiden ortalık biraz sime bulansa da  olsun....:) Bakalım nasıl oldular. Bundan sonra bu çalışmalar beni epey oyalayacak gibi gözüküyor. Umarım başarabilirim.  Sevgiyle, dostça kalın......:)

Yayınlayıp yayınlamama konusunda kararsız kalsam da, nasıl oldu bilmesem de ilk çalışma fotoğrafım ııııhhh:))) itiraf ediyorum biraz acemice bir çalışma..... hadi hayırlısı.....:))

 

2 yorum:

  1. Nuran Hanım, tebrikler. Gayet güzel olmuş. Simi resinin içine döküp karıştırarak kullanın. Daha pratik olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nedret hanım, sizlerden ilham almam benim için önemli. Önerinizi dikkate alacağım. Objeler kurumuş birazdan yayınlayacağım.

      Sil