13 Nisan 2015 Pazartesi

ÜÇ BOYUTLU TABLO









        Yeni bir çalışma ile karşınızdayım. Geçen cuma şans eseri aldığım bir tuval üzerine ne yapsam diye düşünmeme gerek bile kalmadı. Tuvale bakınca bir anda şekiller ve renkler adeta gözümde canlandı. Tabi bunda uzun zamandır yapmak istediğim üç boyutlu kitap kapağının ve internette rastladığım bir resmin payı olabilir :)
       Canlı bir görüntü olmasını istediğimden resme boyut katmak istedim. Bu formatta ilk çalışmam olacağı için biraz deneme yanılma yöntemiyle, birazda kendi hayal gücümle işe koyuldum. Yaparken de inanılmaz keyif aldım. Benim için bu uğraşlar terapi gibi. Ortaya çıkan sonuç ise emeğimin karşılığı ve onlara bakmak, evimde onlara yer bulmak benim için mutluluk kaynağı.
        Şimdilik benden bu kadar. Sevgilerimle...:)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder