9 Aralık 2014 Salı

KÜRK BOYUNLUK

 

 







Elimle iğne ardı diktiğim kürk boyunluk. Bitmiş ölçüleri 74 cm. boy, 23 cm. en.  Biçme aşamasında katlama payı olarak kürk kumaştan 1cm. en ve boydan fazla bırakın. Astar için ise katlama payı eninden 2.şer santim boydan ise 4cm. fazla bırakın. Astarı kürke uzunlamasına ön yüzünden iğneleyin ve teğelleyin. İğne ardı diktikten sonra geriye çevirin. Daha sonra iki ucu birleştirin. 4cm.lik fazla astar boyunu da geriye katlayıp birleştirip dikin. Benim acemi dikişim usta ellerde daha güzel dikilir elbette....
Fotoğraflamamda beni kırmayıp yardımcı olan sevgili arkadaşıma çok teşekkür ederim Sevgilerimle..:)

 

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş. ellerine sağlık. kürk takımını tamamladın bakalım sırada ne var. kolay gelsin. mankene de teşekkürler. yakışmış :)))) handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım beğendiğine sevindim, sırada mı.....:) daha çoook dikilecek kürk var...:))) Bakalım artık ilham gelince ne çıkacak. Manken arkadaşımızda kırmadı sağolsun...

      Sil
  2. Nurancım çok güzel olmuş...aldığın yere benide götürüyorsun şekerim,başka bir renk alıyorum dikimini kendim yaparım...ellerine sağlık.öptüm Güner��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım beğenmene sevindim....:)) Çarşamba pazarı sağ olsun,...
      yarın çarşambaaaaa......:)

      Sil