20 Şubat 2014 Perşembe

AYNA







Sizlere daha önceki postumda ayna çerçevesi boyadığımı ve aynası takılmadan yayınlamayacağımdan söz etmiştim. http://topilik.blogspot.com.tr/2014/02/kaftan.html

Nihayet aynam takıldı ve salonumdaki yerini aldı.


Ayna çerçevesi Polyester. Yapım aşamasında siyah, bordo, taba ve altın yaldız tonlarını karıştırarak alt zemini oluşturdum. 

Daha sonra metalik bakır tonu ile gölgelendirme yaptım. Kahverengi Antiquing ile eskitme işleminden sonra tonlaması gözüme biraz koyu geldiğinden çiçeklerini biraz altın yaldızla renklendirdim. En son işlem olarak da mat sprey vernik ile vernikledim. Kuruduktan sonra üzerine tekrar çok az parlak sprey vernik attım. 
Yalnız, vernikleme aşamasında altın yaldız tonlarında yer yer bakırlanmalar oluştu. Bunun nedenini bilen arkadaşlar daha iyi değerlendirir. Tekrar yaldız sürmek istemedim.  O da ayrı bir hava kattı gibime geliyor....:)) 
Şimdilik benden bu kadar. Sırada ne var.... Bende bilmiyorum...:))) Sevgilerimle.. 


4 yorum:

  1. ellerine sağlık güzel günlerde kullan çok güzel olmuş.insanın kendi yaptığı şeyi kullanması ne güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim birgülcüm. Sevgilerimle..:)

      Sil
  2. Bu aynaya bayıldım emeğine değmiş Nuran ablacım tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bir de sizi tanıyabilseydim. Yorumları ADI/URL den yazarsanız sevinirim. Sevgilerimle.;)

      Sil