30 Aralık 2013 Pazartesi

HAMUR KABARTMA TEKNİĞİ




Boyama işine başlamışken evde boyanacak ne var diye aranıp duruyorum....:))

Hamur kabartma tekniğini denemek istedim, dekopaj tutkalı ve hamurumu aldım bilgisayardan çıktısını aldığım resmi cezve asacağına uyguladım. Yapımı bana çok basit geldi tabi yaptığım çalışma da çok basit.....:) Yapım aşamasını kısaca anlatayım. (  Denemek isteyenler için internette görsel olarak çok güzel açıklamaları var.) Cezve asacağımı siyah akrilik boya su katkısız bir kat boyadım ve kurumasını bekledim. Daha sonra Kabartma yapacağım resimleri kestim. Hamurdan bir parça kopartıp merdane ile incelttim. Resmin arkasına dekopaj tutkalını sürüp hamura yapıştırdım. Daha sonra hamurun fazlalıklarını kestim. Ve arkasını tutkallayıp objeye yapıştırdım.
 Daha sonra resmin üzerinden de dekopaj tutkalı ile geçtim. Parmak yaldızı ile siyah yerleri yaldızlayıp elimde mevcut olan parlak sprey vernik ile vernikledim. Hadi itiraf edeyim tonlama cezve saplarıma hiiiç uymadı.......)) Artık saplara bir çare düşünmem lazım......)) Sevgilerimle.....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder