9 Eylül 2011 Cuma

Düğün hazırlığı


Uzun zamandır yazamıyordum. Ramazan, bayram,  bayram sonrası yakın dostumuzun düğün telaşı derken epey zaman geçti. Bu arada ben sizleri devamlı takip etmeye çalıştım. Düğün için çarşamba pazarından elbiselik kumaş ve küpür tül aldım. Gözümde elbisemi canlandırdım fakat nasıl dikeceğimi bilemedim. Ya olmazsa diyerek telaşlandım, görümcem imdadıma yetişti. Birlikte kesip sözüm ona ben dikecektim. İhale ona kaldı. Ve gördüğünüz elbiseyi bana hazırladı sağolsun. Ben yanından hiç ayrılmadım. Bilmediğim epey şeyler öğrendim.
Elbise bel yukarısından kesik etek ve üstü penslerle üzerime göre oturtuldu. Arka ortasından fermuarlı. Üzeride ben önce bütün olarak düşündüm. Daha sonra önden açık olarak dikildi. Küpürün kenar uclarına ince ipek biye geçirip kıvırdı yani biye iç kısımda kaldı. Onun da üzerine çok ince kenar süsü alıp dikildi. Ayrıca elbisenin yaka kısmına da kenar süsü geçti. Daha sonra elbisenin resimlerini çekip yayınlarım. Sizler için de bir fikir oluşur. Gerçi hepiniz dikişi çok ilerletip usta oldunuz. Darısı başıma.:) 

2 yorum:

  1. ayyy kendime guldum yorum yazayim dedim birde tarihe baktiysam neredeyse 2 yil olmus ;) yinede begendigimi belirteyim canim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) hiç önemli değil tülaycım beğendiğine sevindim

      Sil