19 Ocak 2011 Çarşamba

YAKMA GÜLLERİM



Arkadaşlar yakma gül fikrini on marifet sitesinde gördüğümde çok beğendim ve bende yapmaya karar verdim. Evdeki uygun kumaşlardan birkaç denemede bulunduktan sonra, oturma odasının perde kumaşından kalan parçalarla, (bu arada perdemi de ben diktim) nereye nasıl olur diye düşünürken, birden resimde görmüş olduğunuz perde kuşağını yapmaya başladım. Zamanı olanlar için çok zevkli bir uğraş. Bu güllerin yapılışı ise; Organze, tafta yada  naylon karışımı kumaşları yuvarlak şekilde büyüklü küçüklü keserek mum ile kenar uçlarından yakıyoruz. Daha sonra onları iç içe koyup ortalarına pul -boncuk vs. dikiyoruz.Birçok alanda kullanabilirsiniz. Bu arada perdem nasıl olmuş?

1 yorum:

  1. Nuran'cim iyi dusunmussun,gayetde guzel olmus,ellerine saglik ;))

    YanıtlaSil